سرو موتور دلتا A2-1KW-2000RPM

  • توان : 1KW
  • ترمز : ندارد
  • دور موتور : 2000RPM
  • ولتاژ کاری : 220VAC
  • قطر شفت : 22mm
  • گشتاور : 4.77Nm
سازنده : دلتا
شناسه محصول: A2-1KW-2000RPM دسته: , برچسب: ,

۳۲,۱۹۲,۰۰۰ تومان

موجود

ارسال رایگان

ارسال رایگان برای خریدهای بالای 10.000.000 تومان

گارانتی و اصالت کالا

تمام محصولات فروشگاه آکبند و اصلی می باشد و شامل گارانتی مطابق قوانین شرکت تولید کننده و یا وارد کننده کالا است

سروو موتور دلتا A2-1KW-2000RPM

همانطور که میدانیم در سروو موتورها برای کنترل حرکت به یک سیستم کنترل مثل PLC نیاز داریم. دلتا با ارائه سروو موتور A2-1KW  که دارای فانکشن کنترل حرکت داخلی هست عملا سیستم موشن کنترل رو از PLC بی نیاز کرده. این سری تجهیزات که در سال 2009 عرضه شده اند هم اکنون در کاربردهایی مانند برنامه های برش، برش دوار و حرکت های همزمان استفاده فراوان دارند. قابلیت هایی هم چون دارا بودن انکودر 20 بیتی، پاسخ فرکانسی 1 کیلوهرتز و نرم افزار ویرایشASD SOFT با قابلیت مانیتورینگ وضعیت سروو، سیستم کنترل حلقه بسته و سایر امکاناتی که در دیتاشیت محصول به طور کامل به اون ها اشاره شده عملکرد سروو موتور دلتا A2-1KW-2000RPM رو بهبود داده و به حداکثر خودش رسونده. با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیح هریک از موارد مذکور بپردازیم :

دانلود های ASDA-A2

دقت و سرعت بالا در کنترل موقعیت

داشتن انکودر افزایشی 20 بیتی یعنی امکان تولید 1.280.000  پالس در هر دور که عملکرد صاف و بدون لرزش موتور و دقت در موقعیت یابی را ضمانت می کند. یکی از نکات مثبت سرو موتور A2-1KW  این است که از انکودر مطلق نیز پشتیبانی می کند. در این حالت حافظه 17 بیتی موقعیت موتور همواره حفظ می شود حتی با قطع برق ورودی. در واقع انکودر مطلق اطلاعات مربوط به موقعیت را بازیابی می کند، این ویژگی به خصوص در سیستم هایی که نیازمند عملکرد ایمن هستند ضروری می باشد. هم چنین با پشتیبانی از پروتکل های ارتباطی قدرتمندی هم چون CANOPEN ، ETHERCAT و DMCNET امکان کنترل همزمان چند محور با سرعت بالا وجود خواهد داشت. در صورت استفاده از کابل های شبکه استاندارد حداکثر طول کابل ارتباطی می تواند 40 متر باشد.

توابع مهارکننده در سروو موتور دلتا A2-1KW-2000RPM

در فرکانس های پایین این تجهیزات با دارا بودن دو فیلتر ضد لرزش عالی برای سیستم های دارای بازوی بلند، توانسته اند لرزش را به طور موثر در لبه های ماشین به حداقل برسانند. در فرکانس های بالا هم با داشتن دو ناچ فیلتر اتومات و یک فیلتر دستی قادر به حذف رزونانس های مکانیکی می باشند. و از این طریق امکان انجام پروژه های پیچیده که نیاز به دقت بالا دارند را میسر می سازند.

پشتیبانی از تابع الکترونیکی CAM

نرم افزار ویرایش ASDA SOFT با دارا بودن این تابع امکان حرکت نرم ماشین بین موقعیت های مختلف و در نتیجه برنامه نویسی راحت تر را فراهم می سازد. این قابلیت سرو موتور دلتا سری A2 را قادر می سازد تا در ماشین ها و خطوط بسته بندی، دستگاه های برش با سرعت بالا،  برش های دوار و دیگر پروسه ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه کدگذاری سروو درایو دلتا سری A2 :

کدگذاری سروو درایو دلتا A2

نحوه کدگذاری سروو موتور دلتا سری A2 :

کدگذاری سروو موتور دلتا A2

چند ویژگی کلیدی سرو موتور دلتا A2

  • مختصات دقیق محور مبدا را در خود نگه می دارد
  • زمان پاسخگویی کمتر از 5 میکرو ثانیه است
  • ماکزییم 800 رکورد را می تواند در خود جای دهد
  • رنج های توان گسترده از 100 وات تا 15 کیلو وات
  • سرعت موتور از 1000 تا 5000 دور در دقیقه
  • گشتاور خروجی از 1.92 تا 224 نیوتون بر متر

نرم افزار ASD-SOFT برای سروو موتورهای دلتا :

برای کانفیگ کردن سروو موتورهای دلتا از نرم افزار ASD-SOFT استفاده میشه . توسط این نرم افزار میتونیم تمام پارامترهای سروو رو تغییر بدیم و تنظیم کنیم ، خطاهای موجود رو مشاهده و ریست و سروو رو تیون کنیم . برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید .

در صورت نیاز به سرو موتوری با توان بالاتر می توانید از A2-1.5KW-2000RPM استفاده کنید. هم چنین برای دریافت مشاوره فنی و اطلاع از قیمت این تجهیز با واحد فروش تماس بگیرید.

وزن 10000 گرم
مشخصات فنی سروو.توان 1KW
مشخصات فنی سروو.دور موتور 2000RPM
مشخصات فنی سروو.قطر شفت 22mm
مشخصات فنی سروو.سایز فلنچ 130
مشخصات فنی سروو.ترمز ندارد
مشخصات فنی سروو.گشتاور 4.77N.m
مشخصات کلی.نوع قطعه سروو موتور
مشخصات کلی.سری قطعه ASD-A2
مشخصات کلی.شرکت سازنده دلتا
مشخصات کلی.کشور سازنده چین
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرو موتور دلتا A2-1KW-2000RPM”

محصولات مشابه و پیشنهادی