نرم افزار ISPSoft بهمراه راهنمای فارسی

نرم افزار ISPSoft بهمراه راهنمای فارسی آخرین نرم افزاریست که توسط شرکت دلتا برای برنامه نویسی و کانفیگ PLC های این شرکت طراحی و عرضه شده است . این نرم افزار مطابق با استاندارد IEC61131-3 و بر اساس استاندارد بین المللی PLC Open طراحی و ساخته شده است .

یکی از امکانات این نرم افزار نسبت به ورژن های دیگر استفاده از فانکشن بلاک هاست که کاربر می تواند برای پروژه مورد نظر فانکشن های خاص خود را ایجاد کند البته در کنار آن فانکشن های از قبل طراحی شده نیز وجود دارد .

تمام پی ال سی های دلتا می توانند توسط این نرم افزار پروگرام شوند و برای سری های مختلف نرم افزارهای متعدد مورد نیاز نیست . نرم افزار ISPSoft بهمراه راهنمای فارسی در این مقاله ارائه شده است .

رابط کاربری کامل

نرم افزار ISPSoft به عنوان یک رابط کاربری کامل برای ارتباط با PLC ، پیکربندی سخت افزار و شبکه ، ذخیره سازی اطلاعات و موشن کنترل را به صورت مجتمع شده ارائه می دهد و این موضوع باعث یکپارچه گی سیستم کنترل خواهد شد .

برنامه نویسی پیشرفته

تازه های نرم افزار ISPSoft شامل

  • فانکشن های جدید
  • امکان پیکربندی شبکه
  • امکان پیکربندی سخت افزار
  • پشتیبانی از 5 زبان برنامه نویسی شامل (LD / FBD / SFC / IL / ST )
  • ایجاد فانکشن بلاک جدید و فرخوانی تو در تو تا 32 فانکشن

( محیط نرم افزار )

( پیکربندی سخت افزار بصورت گرافیکی )

( پیکربندی ساده شبکه )

( برنامه نویسی سیستم موشن کنترل )

نمونه آموزش نرم افزار پی ال سی دلتا توسط مدرس با تجربه وحید مقدم

 

نرم افزار ISPSoft قابل نصب بر روی ویندوز XP / 7 / 8 / 10 می باشد .
تمام افرادی که با سیستم های اتوماسیون کار می کنند به نوعی به این نرم افزار و آموزش آن احتیاج پیدا می کنند که در این پست نرم افزار و راهنمای فارسی آن آماده شده و قابل دانلود است .

[table id=8 /]

 

دیدگاهتان را بنویسید