دستگاه برش لنت برق

دستگاه برش لنت برق اتوماتیک شامل چه تجهیزاتی است؟ قبل از هرگونه توضیح در رابطه با اتوماسیون دستگاه برش لنت برق به محصول نهایی این سیستم می پردازیم.

نوار چسب برق که آن را با نام لنت برق هم می شناسیم در سیم کشی های تابلویی و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. نوار چسب برق به دلیل نصب راحت و چسبندگی زیاد از مدل های پرکاربرد چسب های صنعتی محسوب می شود.

چسب برق هم به عنوان متصل کننده و هم به عنوان عایق اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. لنت های برق معمولا به شکل دایره ای به دور یک استوانه مقوایی پیچیده شده اند. این استوانه در دستگاه برش اتوماتیک لنت برق قرار گرفته و می تواند به اندازه های مختلف برش داده شود. عرض لنت برق می تواند در سیستم کنترل تنظیم و تعیین گردد.

خط تولید

مراحل تولید بدین ترتیب است: توزین و اختلاط ، صاف کردن ورق PVC ، پوشش دهی ، رول پیچی ، برش و بسته بندی.

در رابطه با دو مرحله آخر می توانید ویدئوی زیر را مشاهده نمایید. در این پروژه مکانیزه کردن دستگاه برش لنت برق مجهز به دو محور صورت گرفته است. لنت سیاه تولیدی در این سیستم معمولا برای عایق کاری سیم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چنانچه نیاز به مشاوره فنی در رابطه با خط تولید خود دارید هم اکنون با گروه مهندسی سورنا تماس بگیرید. بخش فنی ما با تکیه بر دانش و تجربه بهترین پیشنهاد اجرایی را مطابق با درخواست شما ارائه خواهند داد.

هم چنین می توانید این ویدیو را در کانال یوتیوب سورنا مشاهده کنید.

سیستم اتوماسیون

تجهیزات به کار رفته در مکانیزه کردن دستگاه برش چسب برق همگی از برند دلتا می باشند. سیستم کنترل شامل HMI ، پی ال سی و سروو موتور دلتا است. کیفیت این تجهیزات نقش تعیین کننده ای در اجرای بدون نقص و مطابق با نظر کارفرما داشته است.

در این سیستم برای اجرای هرچه بهتر منطق کنترلی از تجهیزات دلتا به شرح زیر استفاده شده است: سروو موتور دلتا مدل VFD075B43A ، اچ ام آی دلتا مدل DOP و … .

برای اطلاع از ویژگی های دقیق تجهیزات به کار رفته از بخش تجهیزات اتوماسیون دلتا دیدن نمایید.